Individualna mobilnost v Nemčiji, Bernkastel Kuess

 

V okviru Erasmus+ akreditacije za šolsko področje dijaka Lara Filipič in Miha Unijat od 12. - 23. junija obiskujeta pouk  na gimnaziji Nikolaus von Kues.


Drugi teden




Drugi teden v Nemčiji sem začela z ogledom gradu Landshut in starega jedra mesta Bernkastel. Med sprehodom po prečudovitih ulicah sva si z gostiteljico seveda privoščili nadvse okusen sladoled.

V nedeljo smo se z gostiteljičino mamo in bratom odpeljali v bližnji Luksemburg, kjer nas je njena prijateljica skupaj s svojo družino razkazala stari center mesta. Prisluhnili smo lahko tudi številnim glasbenim skupinam, ki so v sklopu glasbenega festivala nastopale po vsem mestu.

Med tednom sva obiskovala pouk in ta teden so pisali tri teste, tako da sva lahko opazovala razlike med njihovim in našimi testi. Pri matematiki so pisali test iz eksponentne funkcija, ki pa je izgledal precej lažji, kot so naši testi pri matematiki. Pri nemščini in angleščini pa so pisali spis o prebranih knjigah.

V popoldanskih urah sem precej časa preživela na terasi, kjer se brala knjigo medtem ko je moja gostiteljica delala domačo nalogo ali pa se učila. Eno popoldne me je mama peljala na ogled različnih mest ob reki Moseli. Nekajkrat pa smo se odpravile na kolesarjenje po osamljenih kotičkih okoli vasi.

V petek smo se brž po pouku odpravile v pol ure oddaljeno mesto kjer sva eno uro preživele na adrenalinskem parku na vodi. Nato smo se odpravile domov v prečudovito vas Horath od kjer je razgled daleč naokoli in na številne vetrne turbine v bližini. Zvečer pa smo se odpravile v mesto Trier in obiskale velik festival z ogromno ljudmi, hrane, pijače in glasbe.

V soboto zjutraj pa smo se odpeljali na železniško postajo od kjer sva se po slovesu skupaj z Mihom odpravila nazaj proti Sloveniji, kjer se je najina dvotedenska dogodivščina zaključila.

Lara Filipič, 3A

 









 







V okviru Erasmus+ akreditacije za šolsko področje dijaka Lara Filipič in Miha Unijat od 12. - 23. junija obiskujeta pouk  na gimnaziji Nikolaus von Kues.

 Prvi teden

Potovanje do Wittlicha je, z izjemo nezgode z vlakom v Ljubljani, vsaj zame potekalo brez problemov. Prispel sem točno, tam so me že čakali Ben in njegovi starši in tako sem bil zvečer že lepo nastanjen v čisto svoji sobi.
Najprej o dogajanju v šoli. Med tednom sem sicer opazil mnogo razlik, med najbolj opaznimi pa je bilo na primer to, da so na njihovi šoli učenci od 5. pa vse do 13. razreda ali od 10 do 19 let. Imajo tudi nekaj obveznih predmetov, ki jih naša gimnazija nima, in tudi učitelji so se mi zdeli na splošno nekoliko bolj sproščeni kot pri nas. Pri pouku je bilo dosti v redu, razlago pri predmetih sem vsaj do neke mere razumel in tudi sporazumevati sem se poskušal čim več v nemščini. Benovi sošolci se mi na splošno tudi zdijo dosti v redu. Ta teden niso pisali nobenih testov, zato ne morem reči, če je pri tem kaj razlik. Pri pouku samem jih niti ni toliko, najbolj opazno se mi zdi to, da snov predelujejo v povprečju nekoliko počasneje kot jo mi na naši šoli. Pouk se je vsak dan zaključil ob enih popoldan, sem pa parkrat moral z Benom tudi po pouku ostati v šoli: v ponedeljek sem bil z njim do treh pri informatiki, ki je tudi tukaj izbirni predmet, v četrtek pa Ben vsak teden pomaga paziti mlajše učence, dokler jih starši ne pridejo iskati (načeloma do štirih popoldan).

Bivam pri Benu, dijaku razreda 10d. Tukaj poskušam čim več govoriti nemško, se pa tudi oni trudijo z mano po angleško pogovarjati, čeprav sem jim že rekel, da lahko v nemščini. So tudi na splošno do mene vsi zelo prijazni. Razen ob ponedeljkih smo jaz, on in njegova mama skoraj takoj po tem, ko sva prišla domov, jedli kosilo, ki je bilo po večini sestavljeno samo iz kruha in kar smo si pač dali gor. So pa večerje zato večje, čeprav ne zmerom ravno običajne.

Bivam sicer v svoji sobi in imam tudi kopalnico v tretjem nadstropju bolj ali manj zase. Večino časa sem v sobi, parkrat sem šel na sprehod in z Benom po večerji velikokrat igram šah ali druge družabne igre. V torek sem šel z njim tudi k uri prečne flavte, v sredo pa k skavtom. Pri obojem sem užival. Nismo sicer skupaj kaj dosti hodili okoli, sem se pa včeraj z njimi peljal v Trier. Ogledali smo si Črna vrata in mestno katedralo pa tudi nekaj stvari zase sem si kupil. Za večerjo smo šli v Wittlich v Burger house, ki je kar  očitno tam okoli popularna restavracija.

Miha Unijat, 2a

Pa še novica o mobilnosti na spletni strani šole.

 

 


Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Erasmus+ KA2 Steps2030World

Po znanje angleščine v Dublin

Praksa v Nemčiji - 3m, Kolektor Conttek v Pforzheimu, april 24