KA2 R4MAD 2020-2022

 

Erasmus+ KA2 R4MAD

R4 (Raise, Recycle, Reduce, Reuse) - Making a difference

R4 (Ozaveščanje, Recikliranje, Zmanjšanje, Ponovna uporaba) - Spreminjanje


S projektom si želimo intenzivneje prizadevati za cilja 12 IN 13 ZN: Odgovorna poraba in proizvodnja in Podnebni ukrepi ter tako pripomoči pri prehodu na bolj trajnostni način življenja. 

Ko gre za okolje moramo razmišljati kolektivno in ne posamezno. Naučiti se moramo novih zelenih veščin ter ozavestiti in izobraževati sebe in dijake, da  se odgovorno obnašamo in tako zmanjšamo podnebne spremembe. S partnerskimi šolami želimo ponovno premisliti o svojem načinu življenja in zmanjšati čezmerno porabo ter vzgajati odgovorne in zavzete ljudi, ki začnejo prostovoljno  živeti trajnostno. 

S projektnimi aktivnostmi (predavanji, delavnicami, obeležitvami dneva  zemlje ali Erasmus+, aktivnostmi celotne šole, …) v okviru in izven pouka želimo biti del spremembe miselnosti in obnašanja. V okviru projekta bomo izdelali različne infografike, plakate s katerimi bomo osveščali druge. 

Na šoli bomo poskušali zmanjšati količino odpadne hrane, iskali možnosti za recikliranje ali nadgradnjo  odpadkov, ter izdelali električno kolo za potrebe delavcev in dijakov šole in tako pripomogli k boljšemu okolju. 

Glavna koordinatorica projekta je naša šola, sodelujejo pa še šole iz
Grčije: RALLEIO GENIKO LYKEIO THILEON PEIRAIA, Pirej, - odstopila od sodelovanja
Španije: IES TORRELLANO, Torellano
Švedske: Hersby gymnasium, Lidingö

Več o projektu si lahko preberete na Facebook strani Erasmus+ KA2 R4MAD 2020-22 ter na Twinspace



AKTIVNOSTI V OKVIRU PROJEKTA




Dan zemlje april 2021

Logo projekta, junij 2021







Srečanje v Bolgariji, Primorski val, 12.10.2022


Ogled filma True cost, 21.11.2022


Čajanka, december 2022


Ozaveščanje, izdelki dijakov, 7.4.2023




Zakjuček projekta, 27.10.2023





Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Erasmus+ KA2 Steps2030World

Po znanje angleščine v Dublin

USPOSABLJANJE UČITELJEV V OKVIRU AKREDITACIJE SCH - PRVI DEL